lørdag 15. januar 2011

Inspirert av NIB - prøver meg på litt bildebehandling

Nå for tiden har NIB (Norske Interiørblogger) foto-fokus. Her fant jeg masse gode tips, bl.a fra innlegget/intervjuet med FruFly. Fant derfor ut at formiddagens aktivitet ble å leke med bilder som jeg tidligere har lagt ut på bloggen. Siden så mange andre også liker Begonia veldig godt...hehe...falt bildevalget helt naturlig.


Fulgte noen av tipsene til FruFly og tok et utsnitt av Begoniabildet jeg la ut for noen dager siden. Må si jeg ble imponert selv :) Førbildet finner du her. Bildet er opprinnelig er tatt med mobilkamera (men det sees vel )...

Så formiddagen går nok med til å leke videre med bilder. Forhåpentligvis blir resultatet en litt mer estetisk foto-opplevelse på bloggen min.

I kveld skal det lages "Kyllingpai med snert i" i heimen. Oppskrift kommer plutselig....må bare bli ferdig med bildelekingen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...