tirsdag 4. januar 2011

Litt hjemlig fornyelse...

Idag har jeg vært en hurtigtur på januarsalget. Det ble interiørdepartementet som ble prioritert ved denne anledningen, og jeg har nå fått snopt litt småplukk som skal ta innta hedersplassene nå når all julepyntet er pent pakket bort. Etter at nisser, juleblomster, julegardiner. julepynt og annet fargerikt stasj har dominert huset i en hel måned virker det utrolig tomt og nakent. Det går selvfølgelig an å bare sette frem igjen det man hadde, men hvem går vel av veien for en aldri så liten fornyelse innomellom?



Jeg har hatt lyst på sorte lysestaker som jeg heldigvis fant på Nille for en billig penge (flotte var de også!). De har fått plass på skatollet sammen med ny sinkpotte fra Kremmerhuset og en herlig nostalgisk boks som jeg fikk i gave til jul.

Home & Cottage hadde de -20% på alle varer, og her fikk jeg investert i to flotte glasslykter og en liten knaggerekke. Disse skal få innta det nye soverommet som er under utforming i disse dager. Gleder meg til å få alt på plass! Bilder kommer...

Til jul fikk jeg en liten sammenplanting som var utrolig flott. Ved å fjerne "god jul"-skilt og noen julekuler som den var pyntet med, kan jeg glede meg over den lenge. Den har fått selskap av to selvdekorerte hjertebokser med engleglansbilder og blondekanter samt en marmorbit fra Paros. Ikke mye julestemning igjen der nei...


Det blir nok flere turer på salget denne uken. Når jeg tenker meg om tror jeg at klesdepartementet trenger en fornyelse også...

3 kommentarer:

  1. Nice :-)

    Eg og vil på salg. Kjenner det kvinnelige shopping-genet er i siget :-)

    Klem W

    SvarSlett
  2. Salg er en genial oppfinnelse :) Man blir rett og slett glad av å bruke penger!

    Kjenner at dagens runde bare var den spede starten på årets januarsalgrunde...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...