tirsdag 25. januar 2011

Morgenstemning...

I morges viste himmelen seg på sitt vakreste med en fantastisk soloppgang. Fikk foreviget litt av stemningen fra utsikten i stuevinduet.


Det mest negative med lysere morgener og større deler av dagen med dagslys, er at stearin- og vedfyringssoten på vinduene plutselig blir veldig synlig...hehe.



Bortsett fra det elsker jeg at vi nå går mot lysere tider og varmere vær!




Fikk også foreviget sjefen i huset, Tigergutt, i det flotte lyset fra soloppgangen. Han liker vanligvis ikke å bli fotografert og stikker helst snuten helt inn i kameralinsen eller snur seg bort :)



Han liker å kose seg på sin egen lille skinnfelle i sofaen...når han ikke er ute å fanger mus og småfugler vel å merke.

Jeg har også registrert bloggen min fra Bergenbloggkartet idag hos Bloggurat, så da får jeg registrert treff og sidevisninger bedre :)

Ha en strålende tirsdagskveld

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder...en flott dag på vestlandet i dag.
    Vi trengte den og håper på fler
    Ha en fin kveld

    Hilsen fra meg

    SvarSlett
  2. Vakkert!!

    Det er en nydelig tid vi går i møte!! Masse skjønne blomster, masse tid til og være ute!!

    Marit

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig kommentar hos meg
    Nydelige morgenbilder hos deg er så vakkert lys om dagen
    ser at katten også koser seg..
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.. nå skal jeg strikke på pleddet jeg er begynt på.
    Klem M

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!! Kjenner meg og litt ambivalent til lyset..:-)
    klem♥

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...