lørdag 29. januar 2011

Vinterstemning i skogen

Det er vinterstemning utenfor "Huset i skogen" og slik så inngangspartiet ut her om dagen. Der ligger ca 1 meter snø i hagen og vi har gravd oss ganger i snømassene for å komme inn til huset og ned til kjelleren.



Det er koselig med lykter på trappen, spesielt når mørket senker seg og snøen utenfor blir opplyst av skinnet fra stearinlysene.




Ellers inneholder inngangspartiet de mest nødvendige ting på denne tiden: Snøskuffe og sand!



Den flotte, slitte krakken som skimtes bakerst får heller komme frem igjen i "lyset" når vinterens nødvendigheter stues bort i kjelleren.


Helt naturlig nedslitt trappekrakk




Til våren/sommeren skal det skrapes og males. Huset skal beholdes hvitt og få isblå detaljer rundt vinduene og dørene. Vi har tjuvstartet litt på inngangsdøren.

Ha en fortsatt strålende helg :)



3 kommentarer:

  1. Oppdaget deg via utfordringen om inngangsparti...
    Må jo legge meg til som følger hos deg, da jeg ser du har et fotball-bilde øverst he, he.
    Jeg er også sånn fotball-gal ;)
    Håper vi blogges.
    Klem

    SvarSlett
  2. Fotballbildet er fra en meget etterlengengtet kamp på White Hart Lane. Vi så Tottenham - Sunderland. Stor opplevelse selv om det endte uavgjort :( Come on you Spurs!!! :)

    SvarSlett
  3. Nei dette var festlig...
    TOTTENHAM-fan jeg også :) Dette var kjekt!
    Og Viking er lager her hjemme da ;)
    Godt vi fant hverandre.
    MANGE år siden sist jeg var på kamp. Det er jo bare SÅ KJEKT.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...