torsdag 20. januar 2011

Waxblomster og tulipaner

Med fremdeles kulde og is utenfor gjelder det å finne litt vårstemning innendørs. Idag ble det fikset gjennom et kjapt besøk hos Mester Grønn. Her bugnet det av ta 3 betal for 2-blomster i bunter, og da gjenstår bare den vanskeligste delen....det å velge.


Waxblomster

Idag ble det to buketter med lyserosa tulipaner og en bukett med Waxblomster. Må innrømme at jeg aldri før har vært borti Waxblomster, men syns de var utrolig flotte og gav meg litt assosiasjoner til epleblomstringen i Hardanger, og hva er vel mer vår enn det?


Finn Schjøll design - Boblen fra Magnor

Waxblomstene står i en nydelig Magnorvase, Finn Schjøll - Boblen, som jeg fikk i julegave. Den har innbrent en håndskrevet hilsen til meg fra designeren selv :)


Nydelige tulipaner som strutter av vårfølelse

Ettermiddagen har ellers gått med til innkjøp av håndballsko til minste frøkna, innendørs fotballsko til husbonden og håndball og nytt speilreflekskamera til Fru Hansen. Lykke!!! Nå leses bruksanvisningen til øyet blir stort og vått, mens batteriet lades og kameraet klargjøres for bruk. Legger opp til endel fototesting i helgen og jeg gleder meg som en unge :D


Vitrineskapet bak inneholder både loppisfunn, arvegods, bryllupsgaver og IKEA-glass i skjønn forening :)

Ha en fin kveld alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Vårlig!!!!!!!!!!!! :-)
    Må en tur på Lagunen idag kjenner jeg. Må ha blomster og mat og kankskje en flaske rødt, eller hvitt....time will tell.
    Forkjølelsen har kommet krypende (hvis ikke det er støvallergi...ha ha ha ha) jeg nyser iallefall i ett bankande kjør!
    Men, det er jo fredag og TVkveld, så da gjenstår bare husvasking før mor kan slenge seg.
    Ha en vinduderlig da :-)

    Klem W

    SvarSlett
  2. Så fine blomster! Vårlig og herlig!

    God helg!
    klem.

    SvarSlett
  3. Herlig å ha friske blomster i huset.

    Så flotte før og etterbildene du viste i et annet innlegg! Det har jo blitt sååå fint! :)

    Ønsker deg en deilig helg!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...