onsdag 2. februar 2011

Fristelser i februar...

I to dager nå har jeg lekt meg som reklamefotograf. Temaet har vært gode gavetips til morsdag og Valentine. Jeg storkoser meg, men gjett om fristelsene har vært mange! Fra dagens fotosession må jeg vise noen få favoritter. Kall det gjerne en ønskeliste :)

Nydelige krukker med lokk fra TineK Home. Fåes hos Home&Cottage

Idag var det rosa, rosa og rosa det gikk i. Romantiskt og søtt. Krukkene kommer til å passe perfekt inn i "Huset i skogen".

Muffins til morsdag og Valentines blir ekstra flotte i disse søte muffinsformene i silikon. De kan brukes igjen og igjen og vil være like dekorative hver gang :) Med skikkelig frosting og pynt etter amerikansk oppskrift tror jeg det kommer til å bli riktig så lekre Cupcakes i heimen.


Formene er fra Jernia

Dette er jo forsåvidt ikke "personlige" gaver, men mer gaver til hus og kjøkken. Har derfor også funnet noen favoritter som, hvis jeg får dem, blir kun til meg :)

Hva er vel deiligere enn en skikkelig kroppskrubb med påfølgende hudpleie? Nå har jeg desverre ikke luktet på disse produktene fra Boots, men på bildet ser det ut som om de lukter helt herlig.


Disse herlige kroppsproduktene finnes hos Boots

Sist men ikke minst kommer klassikeren til både morsdag og Valentine. Blomster! Igår fotograferte jeg de blodrøde blomstene. Idag var det den rosa fargeskalaens som skulle foreviges.


Nydelige rosa tulipaner fra Mester Grønn.

Tulipaner er nydelige og jeg er sikker på at der finnes en perfekt farge til ethvert hjem.


Rosebunt fra Mester Grønn

Tulipaner er nydelige ja, men når det er snakk om et uttrykk for kjærlighet er og blir rosen den ultimate kjærlighetsblomsten. Kortstilkede eller langstilkede, fargesprakende eller hvite. Ingen annen blomst uttrykker kjærlighet på samme måte som rosen :)

1 kommentar:

  1. Mye fint på din ønske liste....vakre vårlige farger på alle bildene
    Ha en fin kveld

    klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...