mandag 20. juni 2011

Sommerkarusellen løp nr. 2

Idag har jeg løpt nok en 10 km i den tradisjonsrike Sommerkarusellen til BFG Fana. Første løp gikk av stabelen for 2 uker siden, og da plasket det ned noe helt grusomt, men det var kjekt å løpe fordet. Idag var det overskyet og 13-14 grader. Egentlig helt greit løpevær!



Løypen går i år fra Fana Stadion og oppover Fleslandsveien, inn Ytrebygdsveien et stykke forbi Plantasjen. Her snur vi og løypen går tilbake igjen samme vei vi kom fra mot Fana stadion. Den siste kilometeren er den seigeste syns jeg, med en laaang slakk motbakke. Melkesyren er godt representert etter den :)



Nå er jeg glad og fornøyd etter gjennomført løp med ny pers og greier :) Sommerkarusellen løp nr. 1 klarte jeg på 54,17, mens jeg idag løp inn til 53,07! Akkurat nå kjennes det ikke ut som om tiden kan forbedres mer, men det er lov å håpe.

Nå blir det avslapping på sofaen med Hurtigruten minutt for minutt på NRK 2. Et utrolig flott program! Ha en super kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...