mandag 2. januar 2012

1 års jubileum - og oppsummering av 2011!

Idag har bloggen min 1 års jubileum! Det har vært et kjempespennende og innholdsrikt år med masse nye impulser, gleder og utfordringer. Det er alltid litt spesielt å ta fatt på et nytt år. Man begynner liksom litt på ny frisk og det er lettere å motivere seg til å legge tilside uvaner eller lære seg noe nytt. Jeg har ihvertfall tenkt å bruke det nye året som en god motivator til å forbedre meg på noen områder :)

Ett nytt år gir også mulighet til å se tilbake og oppsummere litt av det året som er ferdig brukt. Jubileumsinnlegget vil derfor være et lite tilbakeblikk på året som gikk, med et tilfeldig utvalg av bilder og innlegg. Enjoy!

JANUAR


Kaffeklenodier fra "Huset i Skogen" var ett av innleggene fra januar. Da disse bildene ble tatt var vi en tur oppom i huset for å måke snø av taket. Det lå snø i bøtter og spann over hele landet.

FEBRUAR


I februar gikk fru Hansen inn i en rosa bølge på interiørfronten. Rosa puter, pledd og tulipaner livnet opp i det ellers så sort/hvitt/grå interiøret.

MARS


Med nyoppusset soverom hev jeg meg på bokstavbølgen i mars. Snorkelyd-bokstaver pryder ennå hyllen over sengen og de er fremdeles kjempekoselig, syns jeg :)

APRIL


April ble preget av påskefeiring, vårstemning og konfirmasjon. Minstefrøkna konfirmerte seg i samme bunad som både min mor, meg og mellomstefrøkna konfimerte oss i. Stor stas på en stor dag!

MAI


Med en bugnende 17. mai frokost startet vi markeringen av nasjonaldagen i et regnpreget langstakt land. Maiværet var vått og kaldt stort sett hele måneden så det gjaldt å kose seg innendørs.

JUNI


Det våte og ville været fortsatte innover i hele juni. Det var ihvertfall ingen fare for at sommerblomstene tørket ut :) Noen glimt fra Ungdomsbadet var da mer passende og hyggelig, selv midt på sommeren.

JULI


Juli er vår store feriemåned, og stort sett hele måneden tilbringte vi i Hellas. Det som likevel står frem som hendelsen som preget juli aller mest var hendelsene 22. juli i Oslo og på Utøya. Det var ganske spesielt å være utenlands når hele Norge hjemme var så preget av sort og smerte.

AUGUST


I august var det tid for å sende mellomstejenten til USA og for å fordøye alle minnene og opplevelsene fra ferien i Hellas. Det var ikke fritt for at vi lengtet etter begge deler!

SEPTEMBER


Med høsten kom også lysten til å fornye litt innendørs, og litt shopping må da til. Her er nye coasters som har vært masse brukt i hele høst og vinter.

OKTOBER


I høstferien ble det jentetur til Milano for fru Hansen og minstefrøkna. Det var kjempekoselig og vi fikk litt etterlengtet sol og varme i en ellers våt og kald bergenshøst. 

NOVEMBER


Mye jobbing og en hektisk måned sosialt sett førte med seg litt mindre blogging enn ellers. Et av interiørhøydepunktene var når jeg fikk i hus min spesialbestilte rosemalte kaketine. Nyyydelig :)

DESEMBER


40-års feiring, koselige juleforberedelser og nyttårsfestlighet oppsummerer desember i en liten setning. Og vips så var vi i januar 2012...året gikk fort ja. Gleder meg til å fylle et nytt år med spennende opplevelser! 

Godt nytt år, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...